Aksi “censored” Kamal dan Uqasya atas katil buat netizen cemas

Aksi “censored” Kamal dan Uqasya atas katil buat netizen cemas

Aksi “censored” Kamal dan Uqasya atas katil buat netizen cemas.Pasangan yang gila2 romantis. Bagi peminat Uqasha Senrose, umum mengetahui pelakon itu merupakan peminat lagu Hindustan sehingga acara malam berinai selepas berkahwin juga bertemakan Bollywood pada Disember lalu.

Terbaru, pelakon berusia 30 tahun itu menghasilkan satu video ‘miming’ lagu berjudul Yeh Dil Kya Kare bersama suaminya Kamal Adli di aplikasi TikTok sebelum dikongsi semula di laman Instagram miliknya.

“Errrrt gonna delete it soon rasa macey koyaaaaa natang dua ni haha,” tulis pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa itu.
Rakaman berdurasi 36 saat itu memaparkan Uqasha dan suaminya yang juga pelakon membawa karakter masing-masing, menghayati lagu tersebut dengan penuh perasaan seperti nyanyian sendiri.

Aksi "censored" Kamal dan Uqasya atas katil buat netizen cemas

Malah, terdapat juga aksi Kamal melakukan babak romantis seolah-olah mencium pipi isterinya sekali gus membuatkan pengikut mereka teruja dengan meninggalkan hampir 700 komen pada posting tersebut.

Rata-rata memuji aksi romantis dan keserasian pasangan itu yang disifatkan ‘sweet’ sehingga digambarkan ‘bersemut’ skrin telefon bimbit mereka yang menonton video berkenaan.

Terdahulu, Uqasha dan Kamal mengumumkan berita perkahwinan mereka yang berlangsung dalam sebuah majlis tertutup di Bentong, Pahang pada 5 November tahun lalu.

BACA JUGA : Maybank beri peringatan jangan download aplikasi ini di Handphone anda

Kantoi menipu orang tua, barang RM600 je tapi minta bayar sampai RM8,000!

Ini 4 sebab utama mengapa menyewa rumah adalah lebih bagus

Artikel ini disiarkan pada 14/02/2022