Instafamous di kecam bawa penonton ‘Live’ Sambil Buang Air

Instafamous di kecam bawa penonton ‘Live’ Sambil Buang Air. Seorang Youtuber dan Instafamous terkenal dari Indonesia, Ria Ricis menerima kecaman netizen gara-gara ‘membawa’ penonton di siaran langsung Instagramnya ke tandas.

Memetik laporan portal liputan6, kejadian bermula apabila penonton sesi live itu mencecah sehingga 14,000 orang. Ria Ricis yang mahu membuang air kecil bimbang penonton akan ‘lari’ sekiranya dia meninggalkan live itu.

Asli aku mau pipis, tapi kan nggak mungkin kalau kalian ikut aku pipis. Aku tinggalkan pun nggak mungkin.

Kalau ditinggal yang nonton pada kabur. Oh gini aja, kalian ikut aku ke toilet, tapi kameranya aku hadapkan ke belakang ya.

Bimbang 13,000 penonton lari, Ria Ricis teruskan IG Live sambil buang air kecil - Bintang Global | mStar

Sudah tak tahan nak kencing, Ria Ricis yang merupakan adik kepada pendakwah terkenal Oki Setiana Dewi membawa telefon bersamanya namun kamera dihadapkan ke belakang.

Instafamous di kecam bawa penonton ‘Live’ Sambil Buang Air

Dia juga dalam nada bergurau berkata akan memadam akaun Instagram yang mempunyai 30 juta followers itu sekiranya jumlah penonton berkurang.

Tindakan itu pastinya mengundang rasa kurang senang netizen. Ada yang kata Ria Ricis sanggup melakukan apa sahaja demi ‘content’. Malah, dia juga dikecam tidak beradab, “Padahal buang air pun ada adabnya.”

BACA:

Pasangan kekasih kantoi buat maksiat dalam kereta lain pula yang terjadi

9 negeri diramal alami cuaca buruk

Bekas suami Ramlah Ram yang ramai tak tahu

Artikel ini disiarkan pada 12/04/2022

COMMENTS

Wordpress (1)
  • […] Instafamous di kecam bawa penonton ‘Live’ Sambil Buang Air […]