lelaki Ditertawakan Rakan Sekerja Kerana Bawa bekal Makan Tengahari Dari Rumah tapi ini yang terjadi

lelaki Ditertawakan Rakan Sekerja Kerana Bawa bekal Makan Tengahari Dari Rumah tapi ini yang terjadi

lelaki Ditertawakan Rakan Sekerja Kerana Bawa bekal Makan Tengahari Dari Rumah.Bagaimanapun, dalam catatan seorang wanita Malaysia bernama Zahratulnur, dia menyebut suaminya yang bekerja sebagai pereka seni bina telah diejek rakan sekerjanya selepas dia membawa kotak makan tengahari ke tempat kerja.

Memandangkan Zahra mahu suaminya mempunyai masa yang mencukupi untuk berehat semasa makan tengah hari, dia memikirkan cara untuk memastikan suaminya masih boleh memakan makanannya dan tidak diejek oleh rakan sekerjanya .

Seperti yang pernah dikatakan oleh orang yang bijak di internet, masalah moden memerlukan penyelesaian moden, jadi daripada meletakkan makanan yang dimasaknya ke dalam kotak makan tengah hari, sebaliknya, dia memasukkannya ke dalam bekas bawa pulang yang menjadikannya seolah-olah dia telah menapisnya.

Bercakap kepada WORLD OF BUZZ, perancang kejutan berusia 29 tahun itu berkata bahawa dia masih membungkus makanan tengah hari suaminya dalam bekas bawa pulang setiap hari tanpa gagal dan sudah 6 bulan !

Selain itu, suami Zahra juga memberitahunya bahawa dengan membungkus makanan tengah hari dalam bekas bawa pulang adalah lebih mudah kerana dia tidak perlu membasuh apa-apa.

Kalau saya ada masa masak untuk suami, dia takkan mengadu kawan-kawan mengejeknya. Saya berasa puas apabila membuat kotak makan tengah hari yang comel untuk suami saya.

“Suami saya tidak malu membuatkan saya makan tengah hari dan saya juga tidak segan merungut. Kerana suami saya memasak kotak makan tengah hari untuk saya , saya tidak pernah mengalami episod gastrik,” kata seorang pengguna.

netizen lain berkongsi pengalaman mereka sendiri di ruangan komen posting tersebut.

Seorang pengguna mengulas, “Tempat kerja suami saya berbeza, mereka membawa kotak makan tengah hari buatan sendiri dan sangat berbangga dengan mereka . Mereka akan bermegah tentang kepandaian isteri mereka memasak.

Baca :cara menyimpan cili kisar & bawang kisar agar tahan lebih lama

Artikel ini disiarkan pada 10/06/2022

COMMENTS

Wordpress (0)