Sekian lama Kenali DSV, Akhirnya Iqbal buat keputusan , buat ramai terkejut

Sekian lama Kenali DSV, Akhirnya Iqbal buat keputusan , buat ramai terkejut

Sekian lama Kenali DSV, Akhirnya Iqbal buat keputusan , buat ramai terkejut.Kisah antara usahawan sensasi Datuk Seri Vida dan bekas pembantu peribadinya, Iqbal Zulkefli kembali menjadi perbualan netlzen selepas mereka memilih untuk berbaik semula.

Tidak mahu orang ramai tertanya-tanya, Iqbal yang juga usahawan menjelaskan bahawa dia dan Vida tiada hubungan istimewa meskipun dilihat rapat sejak akhir-akhir ini.Menerusi sebuah posting di laman Facebook, usahawan berusia 28 tahun itu berkata, ia adalah keputusan muktamad tetapi tidak bermaksud mereka bergadvh.

Menurut Iqbal, dia berharap segala kontroversi membabitkan mereka dapat berakhir selain berjanji hubungan antara dirinya dan Vida tidak lebih sekadar kawan.Berharap kontr0versi ‘hubungan’ saya dengannya dihentikan. Ini janji saya kepada semua, tidak akan ada lagi hubungan yang lebih selain kawan biasa.


“Saya tidak mahu b4zirkan masa,” katanya.
Sementara itu, Iqbal yang juga penyanyi lagu Hujan membuka peluang kepada mana-mana wanita yang ingin berkenalan dengan dirinya sebelum ke fasa lebih serius. Walau bagaimanapun, dia menjelaskan bukan mahu menamatkan zaman buj4ng dalam masa terdekat sebaliknya ingin berkenalan terlebih dahulu.

Mana-mana wanita, jangan segan untuk mendekati saya. Jangan takut, saya bukan jenis yang memandang harta benda, seadanya saya sekarang sudah mencukupi.“Cukup orang yang memahami, bert0lak ansur, dan saling menghormati. Kita berkenalan sahaja dulu. Tidak perlu tergesa-gesa.“Apapun, tolong doakan Allah temukan saya dengan orang yang tepat,” ujarnya.

Baca :Ulama Ini Masih Mampu Khatam Al Quran Setiap 3 Hari walaupon Berumur MeIebihi 100 Tahun,

Artikel ini disiarkan pada 09/09/2022

COMMENTS

Wordpress (0)