Setia Tunggu Suami Dibebaskan Dari Penjara, Sekali ini yang terjadi

Setia Tunggu Suami Dibebaskan Dari Penjara, Sekali ini yang terjadi

Setia Tunggu Suami Dibebaskan Dari Penjara, Sekali ini yang terjadi.Walaupun sanggup menunggu suaminya keluar dari penjara, namun pengorbanan tersebut sama sekali tidak dihargai dan si suami dipercayai mempunyai hubungan sulit dengan wanita lain sebaik dibebaskan dari penjara.

Difahamkan perhubungan tersebut sudah bertahan selama lapan tahun bagaimanapun pada tahun 2018, suaminya telah ditangkap berikutan terlibat dalam kes dadah dan dipenjara selama tiga tahun.

Setiap minggu saya menghantar makanan ke penjara. Sehingga itu, pada tahun 2021, suami diisytiharkan bebas dari penjara.

Namun selepas suaminya dibebaskan alangkah terkejutnya wanita cekal ini selepas mengetahui lelaki berkenaan pergi ke rumah wanita lain sebaik sahaja dibebaskan dari penjara.

Setia Tunggu Suami Dibebaskan Dari Penjara, Sekali ini yang terjadi

Apa yang lebih mengejutkan, apabila si suami didakwa melakukan hubungan seks dengan wanita berkenaan sebelum menghantar video berkenaan kepada isterinya sebagai alasan untuk berpisah.

Walaupun berat untuk menerima, wanita ini masih memilih untuk memaafkan suaminya dan lelaki berkenaan meminta restu untuk diizinkan berkahwin dua. Sebagai solusi, wanita ini meminta supaya dilepaskan dan mereka sudah pun bercerai.

Akhirnya memutuskan untuk berpisah.

Bercerita lebih lanjut, wanita ini mendakwa kekasih suaminya berada di rumahnya ketika dia mahu mengambil barang-barangnya.

Perempuan itu tidur dalam bilik saya, pakai selimut saya.

Terbaru, bekas suaminya dilaporkan telah pun ditahan atas kes yang sama sebelum ini dan mungkin akan dikenakan hukuman yang lebih lama.

baca:

Peniaga raih pujian, beri makanan percuma kepada pelajar…

Gaji cuma RM2500 tapi boleh simpan Rm750 sebulan

Artikel ini disiarkan pada 01/06/2022

COMMENTS

Wordpress (0)